18 Eylül 2013 Çarşamba

Tetradox & Benzamycin: Etkiler

Eveeeet yaklaşık 1 haftadır Tetradox ve Benzamycin kullanıyorum. Kullandığım hafta içinde bazı gözlemler ve tespitlerde bulundum, size de aktarmak istiyorum.

İkisini birlikte kullandığım için en çok etkiyi hangisinin yaptığını kestiremesem de internette okuduğum yorumlardan dolayı en çok etkiyi Benzamycin'in gösterdiğinde karar kıldım. Okuldan bir arkadaşım Zoretanin kullandığımı sandı, hatta başladın mı diye sordu. Hayır cevabını aldığında şaşırır gibi oldu. Sonradan öğrendim ki yüzümdeki sivilcelerin azalmaya başladığını görünce sormuş. Demekki işe yaramaya başlamış arkadaşlar :D

Tetradox'u sabahları günde 1 kere alacağımı yazmıştım. Sabahları değil de daha çok öğle ve akşama doğru alıyorum çünkü ilacın tok karnına kullanılması öneriliyormuş. Farkettiğim bir etkisi de bendeki uyku ihtiyacının artışı oldu. Her an uyuyasım geliyor. Normalde okul günleri 12-1'den önce yatmayan ben, şimdi 10'a kadar gözlerim kapanmadan zor duruyorum. İlaç mı yoksa sınav temposu mu böyle yaptı bilmiyorum ama ilerleyen haftalarda devam ederse göreceğim.

Benzamycin'i gece yatmadan önce ince bir tabaka halinde yüzüme sürüyorum. Sabahları kalkınca yıkıyorum. Sürüldüğünde çok hafif bir beyaz tabaka oluşuyor suratta. Ama bembeyaz değil. Sadece yüzümü solgunmuş gibi gösteren bir görüntü oluşuyor. Fazlasına da gerek olduğunu düşünmüyorum çünkü çok yoğun kremimsi bir şey zaten. İlk kullandığım gün yatmadan önce sürdüm, sabah kalktığımda çenemdeki gözle görülebilir büyüklükte olan 2 tane sivilcemin küçüldüğüne şahit oldum arkadaşlar, gözlerimle gördüm resmen! Bunu görünce etki ettiğine olan inancım bayağı arttı ve bir haftadır hiç aksatmadan kullandım. Yüzümdeki sivilcelerin küçüldüğünü hissediyorum.(Cevremdekilerin yorumları da bu sözlerimi destekliyor) Şu an daha bir mutluyum. Bu krem psikolojimi baya düzeltti, sınav stresimi biraz da olsa azalttı. Sivilcelerimi dert etmeden rahat rahat işime konsantre olabiliyorum artık.

1 haftam böyle geçti. Haftaya değişiklik ve etkileri yazmak için yine burada olacağım. Herkese mutlu, huzurlu ve sivilcesiz günler diliyorum! Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder