6 Eylül 2013 Cuma

Her Şey Başlamadan Önce....

Herkese merhabalar. Konuyu anlamışasınızdır: Sivilceler. Ben de uzun çabalarım sonucu sivilcelerimi geçirmek için her yolu deneyen, geçmeyince de soluğu cildiyede alanlardanım.

Sivilce genel anlamda yağlı cilt tipine sahip insanlarda görünüyor. Ben de bu dertten muzdaribim. Yememe içmeme ne kadar dikkat etsem de, yüzümü ne kadar temiz tutsam da hiçbir şekilde kurtulamadım, geçiremedim. Bir sürü şey denedim.
Sebamed, Bioderma, Dove sabunu, yeşil sabun, Garnier'in cilt temizleme serileri, gül suyu.... Aklıma gelen her yolu denedim. İnternette yazan tarifleri denedim. Hatta geçen 2 sene öncesine kadar yine bir cilt uzmanına görünüp onun tavsiye ettiği kremleri bile denedim. Ama hiçbiri kalıcı çözüm sağlamadı. Ben de gözümü kararttım ve bu yolu seçtim.

Yaşım henüz küçük olmasına rağmen bu illetten ne kadar çabuk kurtulursam o kadar kardır diye düşünerek geçtiğimiz haftalarda cildiyeye gittim. Doktor yüzümü inceledikten sonra sivilcelerimin kist şeklinde olduğunu, dışarıdan sürülen herhangi bir ürünle geçirilemeyeceğini belirterek 30 mg Zerotanin yazdı. Ben de eve gider gitmez araştırmaya koyuldum. İyi şeyler yazanlar da var kötü şeyler de. Yan etkileri görünce başta korktum ama şuan kararlıyım, kullanacağım.
En çok görülen yan etkileri: Dudak kuruluğu, derinin hassaslaşması, eklem ağrıları, göz kuruması...
Elimden geldiğince blogu güncel tutup insanları aydınlatmayı düşünüyorum. Tedavi sürecinden, kullandığım ürünlerden, bir çok şeyden bahsedeceğim. Ama bu sene sınav senem olduğu için bilgisayarımla ne kadar haşır neşir olabilirim bilmesem de kullanacak olanlara yol gösterip bilgilendirmeye çalışacağım.

İlaç bu akşam elimde olacak. Akşama doğru resim atacağım, sonraki günlerde de ilacın seyrini yazmaya çalışacağım. Sorusu olan varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Ya da tedavi sürecinde olanlar buraya yorum atarak benim de bilgilenmemi sağlayabilir, başkalarının da sorunlara ulaşmasını kolaylaştırabilirler. Şimdilik görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder