12 Eylül 2013 Perşembe

Kullanmaya Başlamadan Önce: Tetradox & Benzamycin

Evet biliyorum, yaklaşık bir hafta önce ilacın akşam elime ulaşmış olacağını söylememe rağmen bir sürü aksilik yaşandı. İlacı ekimden önce kullanmama kararı aldım.
İlacın zararlarından dolayı başka bir doktora göründüm ve ilk olarak başta yöntemleri denemede yarar olduğunu söyleyerek iki ilaç yazdı: Tetradox ve Benzamycin. İşe yarar ümidiyle aldım. 5 dakika önce de Tetradox'u kullanarak 1 aylık mini maceraya başladım.
İlaçlardan kısaca bahsetmek istiyorum.
İlk olarak Tetradox. İlacın prospektüsünde boğazda yanma, mide ağrısı gibi yan etkiler gördüm. İnternette biraz araştırma yapınca sorun yaşayanları gördüm, umarım yaşamam. Doktor sadece 1 kutu verdi. 1 kutuda 14 kapsül bulunuyor. Sabahları tok karnına alacağım. 2 haftada bitecek.
İlacın kullanımı ise şöyle: Tok karnına dik konumda oturur şekilde bol su ile alınması gerekiyor. İlacı aldıktan sonraki 30 dakika içinde uyumak yasak. Sanırım mideyle ilgili bir problem yaratıyor. Şuan oturup bunları yazarken bir yandan da kullanma talimatını uygulamış oluyorum :)


İkinci ilacımız ise Benzamycin. Bu ilaç (daha doğrusu kremimsi karışım) ise 3 parça şeklinde geliyor. Birinci tüpte etil alkol, ikinci tüpte toz karışım, son olarak büyük kutuda ise krem bulunuyor. Etil alkolü toz karışıma etkileyip bir güzel karıştırdıktan sonra, büyük kutudaki kreme ekleyip 1.5 dakika hepsi birbirine karışacak şekilde karıştırıp kullanıyoruz. En önemli noktası ise buzdolabında saklanması. Akşam yatmadan kullan demişti doktorum bana. Bu akşam kullanmaya başlayacağım. Belki bir kaç güne bir post daha hazırlayıp değişiklik olup olmadığını sizlere de bildiririm. Onun resmi de hemen aşağıda mevcut.


Umarım bunlar bir etki gösterir. Bekleyip göreceğiz. Olmadı ekimde blogun ismini alan zoretanin maceram başlıyor. Bir sonraki postta görüşmek üzere! Herkese sivilcesiz günler diliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder