12 Eylül 2014 Cuma

Zoretanin Elimde

Ve evet, beklediğim an geldi. Kendimi ikna etmem bir yıl sürmüş olsa da (ve sizleri bekletmiş olsam da) ilaçlar şuan elimde. Merak edenler için hemen fotoğrafladım.
Aşağıda sevimli mi sevimli(!) kutuları görüyorsunuz :)


Benim sabah-akşam olan dozlarım belki gördüklerinizden biraz farklı olabilir ya da en azından benim gördüklerimden diyelim. Genelde sabahları daha düşük doz olur diye biliyorum ama ilacı alırken biraz aksilik olduğu için doktor dozlarını belirtememişti (telefon üzerinden yazdırıldı çünkü ilaç) Eczanedeki doktor da düşük dozun akşama yazılmasının daha iyi olduğunu söyleyince öyle kaldı en sonunda. (Açıklaması da: "Akşam vücüt uykuda olduğu için çok yüklenmemek daha iyi olur" idi.)
Kapsüllerin neye benzediğini merak edenler için içini de fotoğrafladım. İçeriği:
*Üzerinde yazdığı gibi 30 adet kapsul
*Uzuuunca bir prospektüs




















Ve kullanırken cildimin kuruyacağını bildiğim için önlem olarak bir adet hametan edindim. Büyük ihtimalle biliyorsunuzdur, kendisi cilt yanığı ve tahrişlerinde kullanılabilen bir krem.
Elimde ekstra hiçbir şey yok. Yola sadece bir kremle başlıyorum. Ayrıyetten önceden kullandığım yüz yıkama jelim vardı ancak yağlı cilt formüllü olduğu için yüzümü kurutabileceğinden şüpheleniyorum.
Tavsiye edebileceğiniz yüz bakım ürünleri varsa paylaşımınızdan memnun olurum.
Aksilik çıkmazsa pazartesi başlıyorum (bu sefer gerçekten başlıyorum! :)) 
Gelişmelerden haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın. 
Mutlu haftasonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder